zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

ont överallt.

Publicerad 2013-04-07 11:35:00 i Allmänt,

Sista 2 veckorna så har jag haft ögonlock som krampat i tid och otid. Fruktansvärt jobbigt.

Igår började jag helt plötsligt at få väldigt ont i ena handleden och tyckte det blev väldigt kallt....gick på teater och mådde lite sådär. Kände att det var tur att det inte satt någon förrän flera rader längre ner.
Mådde halvrisigt när jag kom hem också och hoppades att jag skulle vakna antingen pigg idag eller att allting hade brutit ut.

Men icke då, idag är jag nog "lite" mera ont i kroppen och halsen, jag har en hinna i ögonen och magen mår inte helt ok men jättesjuk...nej det är jag absolut inte.

Tar det lugnt idag så får vi se vart jag landar i slutet på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela