zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Dålig på att blogga

Publicerad 2013-04-18 20:48:41 i

Det har hänt mycket sedan sista inlägget.

Jag har fått ok kontroll på stressen.
varit och fixat rumsglas, nya varianten på terminal glas.
Det kommer bli mycket bättre! Progressiva glasögon med redan ont i nacken och dator jobb är en väldigt dålig kombination. Så där har vi en orsak till spänningar jag känner i ögonlocken.

Jag har lyckats dra på mig en ny irit i höger öga så nu droppas det kortison stup i kvarten.

snart är det helg igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela