zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Röntgensvar

Publicerad 2012-09-24 22:01:00 i Allmänt,

Konstigt röntgensvar och ännu konstigare hur man tolkar dem. Om man inte säkert vet vad saker står för så väljer man att säga att det inte är ngt.
 
Jag har fått 4 st förändringar i ryggen sedan förra MR 2010.
 
Det tvistar om hur denna sortens förändring ska tolkas.
 
Men som med allting annat så kan vissa "fel" göra vissa mäniskor jättesjuka och vissa känner inte av det alls.
 
Huruvda jag känner av mina förändringar eller inte vet jag inte. Fast det rör sig om inflamation i diskar/kotor eller vad det nu är.
 
Jaja jag har blivit bättre fast min högerarm spökar och min droppfot är jobbig men jag mår trots allt bättre.
 
Jag lämnar ämnet för nu och hoppas att jag fortsätter åt rätt håll fast men lite mera hjälpmedel som min nackkrage för att minska trycket från nacken och lite mediciner.
 
 
kram där ute.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela