zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Nervsmärta

Publicerad 2012-09-16 18:19:39 i Allmänt,

Är nog bland det värsta jag vet.
 
Har haft det mycket innan mina diskbråcksoperationer.
 
Det har varit bra ganska länge men i går morse så vaknade jag och trodde jag hade tappat ut min livmoder helt och hållet så ont hade jag där och smärtan spred sig ner i båda benen och fötterna samt de flesta tårna.
 
Hua mig då så skitdålig jag kände mig och så orolig man blir när det sätter sig på nya ställen.
 
Jag är en person som alltid varit befriad från allt vad infektioner/menssmärtor heter så jag fick panik när jag helt plötsligt hade smärtor där!!
 
Dagen gick och jag gjorde allt för att skingra mina tankar.....vaknade idag och japp de finns kvar även om det är lite bättre.
 
Kollade ändå med 1177 och jag hade inga som helst symptom på någon infektion eller andra akuta saker men hon trodde på nervsmärta eftersom det bränner i hela underlivet och rumpan somnar och benen har en smärta som jag känner igen sedan innan.
 
Så jag köpte hennes tanke och stoppade i mig en lyrika som jag vet att jag inte mår så bra utav men smärtan måste bara lindras.
 
Nu är smärtan på väg tillbaka så jag måste nog tyvärr äta mera lyrika och i morgon blir det nog till att ringa läkaren, men nu ska vi se, vilken läkare ska jag vända mig till........vct får det nog bli fast de kan nog inte detta med mina besvär kanske.
 
Men har jag en dundertur så är det en slag förkylning som satt sig i nerverna och är borta i morgon igen :)
 
Jäkla skitsmärta måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela