zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Min söndag.

Publicerad 2012-09-23 13:49:22 i Allmänt,

Jaha nu var mitt besök hos neurologen över, ett bra besök i mina ögon.
 
Justerade lite krampmedicin och hon trodde att mina problem kommer från nacken......ja någonstans i ryggmärgen sitter problemet iaf.
 
Vi pratade lite om vart jag ska ta vägen eftersom min neurolog inte kommer att jobba mera.

Det hon sa vara att jag kan vara taktisk och be om en remiss till det sjukhuset där neurologen gjorde så fel när jag hade mitt diskbråck för då kommer de vara väldigt måna om mig eftersom det gick som det gick förra ggn.
 
Måste nog erkänna att den tanken lockar mig lite grann, tänk att få ge igen ordentligt :)
 
Ska fundera för det är ingen panik för jag har medicin så jag klarar mig och jag är inte den som springer till läkaren om jag absolut inte måste, som sista veckan.
 
Dock fick jag en ordentlig tillsägelse att jag ska söka vård om jag blir så dåligt igen.
Jaja jag ska tänka över det nästa gång.
 
Sjukgymnasten är otroligt viktig för mig och jag är glad att jag har en bra och det tyckte neurologen också. Sjukgymnastik underskattas i många fall tror jag.
 
Så ett bra besök och en bra söndag.
 
Kram där ute.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela