zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Lagom...

Publicerad 2012-09-10 18:10:39 i Allmänt,

Det är ett fint ord det där men hur många gör allting "lagom"?
 
Jag försöker och har flera till hjälp men det är så svårt att verkligen finna lagom för det förändras hela tiden.
 
Nu när jag jobbar mera så får vi göra lite mindre hos sjukgymnasten för kroppen orkar helt enkelt inte riktigt med just nu.
 
Inte konstigt egentligen för jag har faktist lagt på 10 timmar mera arbete, när jag väl landar i mina uppgifter och får det att flyta så kommer det att lösa sig det vet jag så väl.
 
Men ibland är det tung att känna att kroppen faktiskt inte är med 100 %
 
Men skit i det jag är lycklig ändå ;)
 
Kram där ute......

Kommentarer

Postat av: Linda F.

Publicerad 2012-09-10 21:56:30

Vad härligt att du trivs så bra med jobbet! =)=)

Svar: Jag trivs super.
Zanna

Postat av: Cecilia Jensen

Publicerad 2012-10-11 10:08:03

Lagom... Hm, vad är det :) ??
Så himla härligt att höra att du trivs med jobbet!
Kramis

Svar: Absolut helt super. kram
Zanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela