zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

jobb och balklänning.

Publicerad 2012-09-11 20:34:29 i Allmänt,

Idag har jag fått ett erbjudande på jobbet, är så glad att kollegor och chefer ser min potential vad jag går för och att jag vill framåt.
 
Säger inget mera, kollegor vet inget ännu.......men jag kliver framåt :)
 
Idag har lillan och jag kikat på balklänningar för att börja spåna på vad hon vill ha och så tänkte vi sy en.
 
Så var tanken, när vi kom hem så var en klänning beställd och nu är den även betald. den landar i januari.
 
Så ibland kan man lägga vissa saker bakom sig innan man har lagt det framför sig :)

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2012-09-11 22:46:15

Visst är det en härlig känsla att ens kollegor och chefer ser möjligheterna och inte hindren.

Härligt för dig.

Glöm inte och lägga upp bild på balklänningen när den är klar...men det är väl inte dags ännu..

Kram Annelie

Svar: Japp det ska jag göra, den är inte klar förrän i januari och sedan vill hon nog inte visa den förrän det är dags antar jag :)
Zanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela