zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Jag har inspirerat en person iaf :)

Publicerad 2012-09-01 20:19:27 i Allmänt,

Idag  när jag äntligen kom till vårt apotek på sjukhuset så såg jag en person i rullstol som hejade på mig och jag hann åka förbi personen innan jag kopplade vem det var.
 
Backade tillbaka och vräker ut mig, vad har hänt?!?! Personen sitter där med ett amputerat ben. Jag tyckte jag träffade honom nyss gåendes utan besvär nämligen.
 
Han berättar vad som hänt och i slutet på vårt samtal så säger han.
 
Jag ska göra som du gör, kämpa mig tillbaka för det kommer att gå med hjälpmedel.
 
Till saken hör att han jobbade som assistent åt en kille när jag tränade på rehabbadet förra hösten/vinter så han har sett mig träna mig tillbaka.
 
Jag känner mig så nöjd när jag kan inspirera ngn att vara positiv och verkligen känna att det här kommer att gå bra, jag ska fixa det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela