zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Här är jag :)

Publicerad 2012-09-09 19:29:17 i Allmänt,

Inte så vanligt att jag låter det gå en vecka utan ett endaste livstecken.
 
Jag körde igång och jobba 75% i måndags och samtidigt fick jag en ny personal att lära upp (som jag fick förfrågan om innan) samtdigt som jag tog över arbetsuppgifter av en kollega.
 
Så nu försöker jag lägga upp mina egna rutiner och när jag ska göra saker och ting för att få det att flyta hela tiden.
 
Jättekul men ändå lite smått stressande........det går upp och ner.
 
Helgen har resulterat i att vi äntligen funnit en ny säng till ett hyffsat vettigt pris, fasen sängar är svindyrt.
 
Den ska komma om 2 veckor.
 
Annars har vi städat ur loftet som vi har pysslat med sedan vi tömde vinden för ett år sedan ungefär. nu är allting packat. uppmärkt och  prydligt uppställt på vinden igen resten har vi lämnat på sopstationen idag så nu är vi klara!!!
 
Nu väntar tv:n någon timma tror jag för att sedan starta en ny arbetsvecka och numera är det bara jobba och träna som gäller tror jag......men jag trivs.
 
kram där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela