zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Fredag igen!!

Publicerad 2012-09-28 21:17:01 i Allmänt,

Ärligt talat så hinner jag inte med riktigt.
 
Vad har hänt i veckan som gått?
 
Jag ringde ortopeden och krävde en förklaring på mitt röntgensvar.....mina förändringar som syntes är inflamationer i kotorna och kan förklara mina problem som kom från en klar himmel.
Hmm kunde inte den första läkaren tala om att det var så eller så tolkar de svaret olika.
 
Jaja skit samma jag äter antiinflamatorisk medicin och jag är bättre.
 
Jag tränar lite försiktigt och i går så kände nog både jag och sjukgymn, att jag trots allt är på väg tillbaka igen. Skönt :)
 
Sedan jag började jobba 75% så jobbar, tränar, äter och sover jag mer eller mindre bara och tiden bara flyger iväg, men jag älskar det :)
 
Nu är det fredag kväll och klockan är bara lite över 21 men jag tror minsann jag tar och går och lägger mig ändå och det bästa är att jag vet att klockan inte ringer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela