zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Vilken helg.

Publicerad 2012-10-28 20:46:38 i Allmänt,

Undrar hur jag kommer orka den kommande veckan.
 
I lördags så åkte vi med lillan och som skulle spela match 12! mil hemmifrån.
 
Kan säga att det tog oss hela dagen och mycket sittande och det klarar inte min kropp så bra.
Fast jag tyckte jag var duktig, stod upp under perioderna (stöttade mig på räcken framför) och så satte jag mig ner i pauserna.
Detta gjorde jag för att jag blir totalt kaputt i nacken och nedåt när jag sitter och vrider på mig för att se hela planen.
 
Idag så har jag grejjat en hel del på fm.....vet inte vad min energi kom ifrån förutom att jag har sovit mycket i natt och hoppat över cellgifterna i helgen.
 
Em har tillbringats med stora dottern som har flyttat...äntligen.
 
Hon hade packat väldigt bra så det var inte mycket jag behövde hjälpa henne med av det lilla jag hade kunnat göra vill säga.
 
Det tog endast 2 timmar att flytta allting så det gick smidigt, säger jag som bara tittat på :)
 
Nu är det kväll och jag ska slappa en stund till innan jag går och lägger mig , med min bok antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela