zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Soppvecka.

Publicerad 2012-10-06 19:29:44 i Allmänt,

Idag har jag tagit ett beslut, mina kläder börjar bli liiite väl små i midjan;(
 
Jag har bestämt mig för att äta soppa i veckan som kommer .
 
Ganska intressant att läsa om soppor eftersom jag är vegetarian så måste jag hela tiden tänka på att jag får i mig allting och det är inte helt enkelt.
 
Jag ska testa på grönsaker som jag inte äter så ofta och jag ska inte göra mängder utan så det räcker till kvällen och till lunchen dagen därpå, alltså minimera att jag kastar en massa onödig mat om det inte är gott.
 
Sen har jag såklart soppor som är helt klart jättegoda som också ska ätas.
 
Vad är mitt mål med att äta soppa då? Jo jag ska helt enkelt minska magsäcken och rensa ur tarmarna tänkte jag och det passar bra när min sjukgymnast är på semester så jag kan dra ner på energi intaget.
 
Man får planera väl.
 
Vi får se hur det går.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela