zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Nörd.

Publicerad 2012-10-07 22:00:07 i Allmänt,

Idag blev jag jämförd med en snickare som har sin penna bakom örat och jag har min tandborste på samma ställe.
 
Anledningen var att jag äntligen har köpt mig en vanlig tandborste och en minitub med tandkräm att ha i skåpet på jobbet.
 
Nu är det inte så att jag tänker borsta tänderna hela tiden som min älskade make tror.
 
Det är nämligen så att jag äter mycket spenat tex och det är sådant som fastna mellan mina tänder och jag blir galen om jag inte får bort det.
 
Så i morgon tänker jag ta med min tandborste och lägga i skåpet och så ska jag aldrig mera gnälla över att jag har ngt mellan tänderna :)

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2012-10-11 09:59:22

hahahaha, jag har också tandborste å tandkräm på jobbet!
Men mest för att jag ofta äter frukost på jobbet och vill borsta efter det :) Krmais

Svar: och jag äter mycket spenat och det är inte kul att ha gröna tänder :)
Zanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela