zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Mycket jobb.

Publicerad 2012-10-14 17:57:19 i Allmänt,

Förra veckan blev det lite konsigt på jobbet, 3 av 4 personal var sjuka samtidigt! Och vem var det som var frisk och fick dra lasset , jo jag såklart.
 
Låter lite fel för jag jobbade men slet inte ut mig och visst jag fick lägga lite mera tid på jobbet än vanligt.
 
Ganska mysigt att vara ensam, tur man har både läkare och sköterskor omkring sig så ensam var jag absolut inte.
 
Nu vet jag att en är frisk och en är sjuk i morgon men den 3:e har jag ingen aning om.
 
Skulle gå på kurs i morgon men det känns ganska långt bort just nu. Behöver gå till min sjukgymnast och få tejpat min axel också för den är inte särskilt go den.
 
Hon har varit ledig en vecka nu och det känns i både nacke och ben samt axeln.
 
I natt har jag sovit 12 timmar så kroppen är nog lite sliten och så tycker den absolut inte om hösten.
 
Nu är det dags att göra lite nytta som att städa duschen när jag ändå ska in där.
 
Ha det gott där ute.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela