zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Min egenremiss

Publicerad 2012-10-31 18:29:07 i Allmänt,

Idag pratade jag med en sköterska på neurologen som jag skickade en egenremiss till.
 
De har läst mina journaler och pratat om det hela och kommit fram till att de inte vill ta emot mig för de kan inte göra mera.
 
Hmm göra mera undrar jag.
Jag är absolut inte intresserad av att skickas runt på olika undersökningar, det är jag klar med.
Frågaställnigen var om de kunde ta över mig för jag behöver mina mediciner.
 
Men medicinerna kan jag inte vara säker på att jag får behålla ändå säger sköterskan.
 
Hon visste inte ens vad det är för medicin jag äter och då är det ändå neurologiska mediciner så jag undrar hur uppdaterade de är.
 
Nu skulle hon ta upp det igen...med läkaren.
 
Det är flera från samma mottagning som jag går på som har hört av sig och de vet att min läkare är sjuk såååå vad är det de inte förstår?!?
 
Jaja jag väntar väl ett litet tag igen så får vi se vad som händer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela