zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Läkaren ringde.

Publicerad 2012-10-01 18:00:52 i Allmänt,

Japp min läkare på VCT ringde mig.
 
Hon hade sett svaret på min MR och ville veta hur det går med mig.
 
Det är så att hon blev bekymrad över hur jättedåligt jag mådde när vi pratade med varandra förra ggn för ungefär 2 veckor sedan.
 
Även om en läkare på VCT har långt ifrån den kompetensen jag behöver på vården så är hon en superklippa som verkligen bryr sig om sina patienter.
 
Själva vct har gått ner sig ordentligt så hade inte min läkare jobbat där så hade jag bytt vct till en privat istället.
 
Man får väga det som är bra mot det som är mindre bra.
 
Än så länge överväger det att min läkare är bra och bryr sig om mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela