zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Hurra för kinatejp

Publicerad 2012-10-15 17:06:30 i Allmänt,

och en supersjukgymnast som kan sätta på det där det ska vara.
 
Idag hoppade jag kursen för jag prioriterade mig själv med att gå till sjukgymnasten i stället och det behövdes kan jag säga.
 
Det knakade rejält i ryggen och då tar hon väldgt försiktigt i mig. hon masserade och det känns ont ont ont.......mitt vänstra skulderblad var svullet så det var inte så konstigt att det gjorde ont.
 
Nu är jag iaf masserad och tejpad så jag klarar mig ett par dagar igen.
 
Vi tränade benen/bålen lite grann på britsen och tyvärr så märkte även sjukg att mitt högra ben krampar ordentligt.
 
Men det är bara att kämpa på......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela