zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Fred, lörd, sönd

Publicerad 2012-10-21 12:16:47 i Allmänt,

I fredags fick jag 2 st kortisoninjektioner på 2 olika ställen i axeln, hoppas den blir lite bättre nu.
 
I Lördags så vaknade jag och hade sååååå ont i magen och mådde illa, ja lite illa mår jag av min medicin jag tar på fredagarna men jag brukar inte ha ont i magen.
Handlade iaf och sedan låg jag platt fall heeeela dagen :(
Kände mig nästan gravid för minsta doft så trodde jag att jag skulle kräkas.
Vaknade i natt av att jag hade ont i magen.
 
Idag är det iaf söndag, vaknade av att maken hade gjort frukost, det gillas skarpt.
Mår bättre idag vilket jag visste att jag skulle göra, efter frukosten så satte jag igång och gjorde pannkakor för att min mjölk skulle ta slut.
 
När jag ändå höll på så blev det en pastasallad till lillan och en taccogratäng och så gjorde jag hemma gjorda hamburgare när jag ändå höll på.
 
Något jag kände var att jag mår verkligen jätteilla när jag steker färs för det luktar verkligen pyton. urk!!
 
Jaja det blir värre och värre ju längre tid jag har varit vegetarian tycker jag.
 
I em väntar en innebandy match som vi ska kika på, äntligen!!
Tycker det är superkul att kika på lillan när hon spelar, lillan och lillan som fyller 18 år om någon vecka:) 

Kommentarer

Postat av: Linda F.

Publicerad 2012-10-22 16:46:56

Hoppas att du mår bättre igen nu! :)

Svar: Japp det gör jag, tog bort den antiinflamatoriska medicinen jag äter så nu mår magen bättre och jag har inte massa oljud i öronen.
Zanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela