zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Brev från neurologen.

Publicerad 2012-10-06 19:33:13 i Allmänt,

I går fick jag ett brev från neurologen dit jag sände min egenremiss.
 
Kunde inte låta bli att le när jag läste.
 
Bästa Zanna!
 
För att bättre kunna bedömma din remiss har vi rekvererat journaler från f......... och återkommer när vi granskat journalerna.
 
Japp de har läst och gör ngt konstruktivt innan de ger mig ett besked.
Fick både ont i magen och en känla av att personen bakom brevet är ngn som bryr sig om mig.
 
 
Ja vi får se om ett par veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela