zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Beställt läkande kläder.

Publicerad 2012-10-01 17:39:15 i Allmänt,

Oavsett om det är läkande eller inte så hjälper dig mig jättemycket.
Har haft en poliokrage länge och när jag har ont i nacken så är den super.
 
Idag beställde jag både en långärmad t-shirt och ett par långkallingar. Jag ska banne mig göra allt för att få må så bra som möjligt i vinter.
 
Kostar? Japp det gör det allt men det är värt varenda krona.
 
Ni som är nyfikna.
 
Backontrack
 
 
Jag har fått mycket hjälp av det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela