zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Attan det snöade i dag..

Publicerad 2012-10-25 19:27:42 i Allmänt,

Och jag vill INTE ha någon snö alls. Möjligen på gräsmattan men inte på parkeringar, gångvägar och vägen.
 
När de blir kallt så måste jag ha mera kläder på mig = allting tar längre tid, jag blir klumpigare när jag ska ta mig fram och händerna blir kalla eller så blir vantarna blöta.
 
MEN det blir ljusare ute och till jul ska det väl ändå ligga lite snö ute och fördelen är att vi slipper regnet.
 
Ja det är helt enkelt inte svart eller vitt.......
 
Jag har iaf fått tillbaka min positiva känsla inför andra mäniskor som varit nedstoppad i någon(s) väska ett ganska bra tag känner jag nu när den är tillbaka.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela