zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Äntligen fredag.

Publicerad 2012-10-26 17:28:14 i Allmänt,

Fredag i dag.
 
Det har varit ett par riktigt jobbiga dagar.
 
Psykiskt så känner jag mig helt slut.
 
Min kropp har inte den extra energi som krävs.
 
Helgen innebär innebandymatch långt hemifrån och så ska stora dottern flytta, i allt detta så har jag ordinerat mig själv totalvila.
 
Jag ska bli pigg och glad full med energi igen .........
 
Jag har lånat hem en TJOCK bok från bibblan till min läsplatta. boken har jag i fysisk form och jag har läst den för ett par år sedan när jag var som sjukast och tillbringade mycket tid på sjukhus.
 
Känner att det är den enda boken jag kan tänka mig att läsa igen....tror den är på strax under 1000 sidor så jag har att göra ett tag.
 
kram där ute och ta hand om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela