zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Vart tar tiden vägen?!

Publicerad 2012-11-30 15:43:46 i Allmänt,

tiden bara rullar på och jag vet inte om jag hinner med.
 
Sedan förra veckan när jag skrev så har det inte hänt jättemycket utöver det vanliga som jobb , träning osv.....
 
Jag chansade på att ta influensavaccin och jag klarade mig från att bli sjuk! Första ggn någonsin som jag inte blir däckad av vaccin.
 
Jag var hos neurologen förra söndagen och nu låter det nog mera som det som satte sig i benen för dryga 2½ månader sedan var någon neurologiskt skov trots allt .
 
Det har hur som helst gått tillbaka, jag har slutat med cellgifterna för reuman för jag tyckte inte det var värt att bli liggandes en hel dag varje vecka när jag faktist bara är ledig lördag/söndag nu när jag jobbar igen.
 
Får vara lite extra vaksam på om det dyker upp symptom (som jag är bra på att ignorera)
Jag vill inte trilla dit och bli jättesjuk igen.
 
Nu är det iaf fredag och jag tänker slappa i soffan i kväll och i morgon ska jag sätta upp adeventljussakar och göra lite fint.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-12-02 21:53:38

Ignorera ska du inte göra, men jag vet att det är lättare sagt än gjort. ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela