zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

tiden bara rusar iväg!!!!

Publicerad 2012-11-15 16:38:48 i Allmänt,

I helgen som gick hade vi kalas, var på fest och firade lite farsdag. Full rulle med andra ord.
 
I måndags så skulle jag ta mig ner till stan en sväng och det gick inte så bra, lyckades köra i en kant med rullen så både jag och rullen låg på backen. Jävlar vad ont det gjorde, kom upp i rullen på mindre än en sekund tror jag så ingen skulle hinna hjälpa mig och jag skulle få skämmas.
Vet inte hur jag tog mig hem för det gjorde så ont i kroppen och då främst utsidan av högra höften där jag landade.
 
Kan tala om att det är inte gott att försöka sova när man bara kan ligga helt stilla på ett och samma ställe en hel natt.......hela tisdagen så hade jag skit ont men det kliande så på ngt sätt måste det nog läka på insidan.
 
Jaja det har blivit bättre och bättre iaf och det är skönt.
 
Månd, tisd , ons fick jag jobba mestadels ensam för vi hade sjukdom och ledigheter på jobbet.
Total kaos men det gick bra ändå ,finns en sak som är bra med att bli ensam. Jag tycker jag får en ännu bättre kontakt med läkare/sköterskor och det gillar jag.
 
Idag så flexade jag ut vid lunch köpte med pizza hem och åt med maken och sedan kröp jag ner i sängen och sov. Det kallar jag lyx en torsdag.
 
 
Eftersom min sjukgymnast är ledig idag så tänker jag ta mig till sjukhuset och rulleträning för en gångs skulle, sedan är det match för lillan som jag bara inte kan missa......hoppas de har fixat till så hissen fungerar idag. eller rättade sagt ,att någon har nyckel som fungerar.
 
 
kram där ute......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela