zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Hipp hipp hura!!!

Publicerad 2012-11-11 17:16:00 i Allmänt,

Idag fyller våran älskade Hannah 18 år.
 
Var tar tiden vägen? Nyss var hon pytteliten och nu är hon stora damen.
 
Jag inser att nu har jag inte några "barn" mera, jag har två vuxna tjejer som ska stå på egna ben.
 
Klart de klarar sig men det är en sak som mammor måste gå igenom ......att inte vara behövd på samma sätt länge, lära sig att man har råddat barnen till det de är idag.
 
Jag kan klappa mig på axeln tillsammans med maken och känna att vi har tagit hand om våra barn, de mår bra, skolan har gått bra osv.........
 
 
Så stort grattis lilla pluttfia på din stora dag och lycka till i veckan som kommer :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-12-02 21:56:34

Stort grattis till et alla, Hannah som fyllt år OCH till körkortet, och också grattis till dig och Nesse för era fina tjejer! Ni har gjort och gör fortfarande ett kanonjobb! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela