zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Chess på Göteborgs operan.

Publicerad 2012-11-01 23:42:51 i Allmänt,

Åkte via mitt fackförbund och kikade på Chess.
 
Min dotter fick följa med som min assisten för man fick absolut inte ta med någon annan.
 
Att det finns medlemmar med lite speciella behov hade de nog aldrig träffat på förut.
 
Hur som haver så blev det pannkaka med våra sittplatser :(
 
En klok person som jobbade på operan fixade till det smidigt, från platser upp i himlen på balkong 2 på plan 3 så åkte vi ner till plan ett och en liiiten balkong med fotöljer och jättenära scenen.
Kunde inte bli bättre :)
 
Var väldigt noga med att tala om hur nöjd jag var med hjälpen för det tycker jag man ska säga.
 
Nu tillbaka till Chess, den var super, vilka rösten vilka mäniskor jösses.
 
Se den!
 

Kommentarer

Postat av: mor

Publicerad 2012-11-02 15:19:35

Inget ont utan att det har något gott med sig......................

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela