zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Brevet....

Publicerad 2012-11-05 18:11:45 i Allmänt,

Idag kom brevet från neurologen där jag sökt vård i stället för där jag går.
 
I brevet står det att jag är utredd och att jag har symptomlindrandre behandling.De anser inte att jag är i behov av fortsatt utredning eller behandling på neurologiska kliniken.
 
Då undrar jag!!
 
Om jag står på ett preparat som bara finns på licens som VCT inte skriver ut, hur kan man då säga att jag inte är i behov av en neurolog?!
 
Ja tur är nog att jag inte fick komma till den här kliniken som verkar resonera väldigt konstigt och jag tror att min anmälan mot en läkare där när jag låg inlagd ligger till grund för att de inte vill ta emot mig.
 
Nu är jag nog mest glad att jag kan säga att jag har försökt men inte kommit in när jag träffar en neurolog på min glamla mottagning i slutet på november.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela