zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Twittrar

Publicerad 2012-05-19 10:11:35 i Allmänt,

Jag är nyfiken på nya saker, började twittra för väldigt länge sedan men det rann liksom ut i sanden.

Nu är jag nyfiken på det igen och tänker göra ett nytt försök :)

Vill inte hela tiden tala om vad jag gör men vissa saker är kul att skriva och framför allt så kan man följa intressanta mäniskor och saker.

Vill ni följa mig så finns jag  @zanna_nilsson

Men precis som här kommer det inte innehålla så mycket privat information, jag vill trots allt vara lite anonym men ändå inte :) Svårt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela