zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Rea.

Publicerad 2012-05-26 15:12:00 i Allmänt,

Idag åkte jag iväg till vårt köpcenter för att köpa korta cykelbyxor/tights som jag kan ha under klänningar som jag tycker är lite för korta att jobba i.

Gick in på Cassels som har nyöppnat en butik och fann en klänning som bara var så fin och på rea:) Tyvärr inte min storlek :(

Tur var när de ringde till butiken i stan att de hade en storlek större som jag åkte raka vägen och köpte.

Så nu är jag nöjd att jag fick en superfin klänning för 120 kr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela