zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Ortopedtekniska

Publicerad 2012-05-03 20:22:03 i Sjukvård,

Jag var där för ett par veckor sedan och träffade en annan tekniker. Jag har nämligen fått väldigt ont i min framfot i den sämsta foten.

Hon tyckte att det avhjälper vi med inlägg....jaja tänkte jag, har nog gått igenom ett antal inlägg och div slipningar.

Återbesöket bokade jag till min ordonarie tekninker som känner mig.

Träffade henne idag och då har jag haft mina sulor sedan i fredags och konstant kramp i mina tår. Japp inlägget gör så att skon klämmer...jag tippar utåt med foten och det är inte så smart när jag inte har någon vidare funktion i foten.

Vi bestämde att vi inte gör mera för om man inte kan få något åtgärdat utan att få något annat på köpet så kan det kvitta.

Hur som helst så är jag fruktansvärt överrörlig i högerfotens framfot på lilltåsidan. Klart jag blir det för jag gör inte ett normalt avtrampt på stortån utan jag lägger all vikt på utsidan av foten.

Så nu har jag gnällt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela