zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Obehagligt besök.

Publicerad 2012-05-18 22:01:12 i Allmänt,

Jag hade bara varit hemma från jobbet i ett par minuter så knackar det på dörren.

Utanför står en man som säger att han är från teracom och att de går igenom tv masterna runomkring, han undrar om jag vill ha hjälp att göra en kanalsökning på tv:n.
Öhh nej tack svarar jag, då undrar han om det bor fler i huset och kikar upp åt fönstret på övervåningen. Nej bara jag säger jag och han går sin väg.

Saken är den att han visade ingenting som visade att han kom från teracom förutom ett papper som satt i en liten plastficka i hans byxor. Han åkte en mörk helt anonym bil så undrar vad han spanade på.

Hoppas att han inte har tänkt komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela