zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Nackkrage och sjukgymnast

Publicerad 2012-05-31 16:12:10 i Gnälliga tråden.,

Usch min nacke har gett upp just nu. Inte ett dugg kul kan jag meddela.

Jag har varit hos sjukgymnasten idag och tränat och så tog hon hand om min nacke lite grann också, kan konstatera att det sitter i musklerna och det är jag glad för. Värre när problemet satt i skelettet för då kvittade hur mycket vi än behandlade så blev det aldrig bättre.

NU sitter jag här med nackkrage som jag använder en kort stund då och då för att få nacken att slappna av och så är jag tejpad sedan i måndags.

Jaja kanske skulle stoppa i mig en alvedon också och lite värme så kan det kankse inte bli så mycket bättre.

Vet vad jag har gjort för fel i dag iaf och det måste jag ändra på tills i morgon på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela