zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Kyla/värme

Publicerad 2012-05-13 18:38:55 i Gnälliga tråden.,

Jag har kännt det förut, om jag ligger i solen så känner jag bara värmen på vänster kroppshalva. Har många ggr kännt med handen om det varit skugga över höger kroppshalva men inte då, jag ligger i solen hela jag.

Det är helt klart ngt konstigt och jag får nog passa mig om jag inte känner värme så jag inte bränner mig på ngt annat som typ för varmt vatten osv....Kanske är det likadant med kyla, kanske känner jag inte det heller lika bra som i vänster kroppshalva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela