zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Jaha dubbla medlemsskap

Publicerad 2012-05-11 18:37:59 i Allmänt,

Asså jag blir tokig.

Först ligger jag vaken hela natten för att jag har åkt ur a-kassan mellan bytena.....fixar snabbt som attan en ansökan till mitt gamla för att sedan byta i nästa månadsskifte för den informationen hade jag fått innan.

Idag kommer det ett välkomstbrev från nya a-kassan att de hälsar mig välkommer from 1 Maj !!!

Så varför kunde de inte kläckt ur sig det med en gång att de tog in mig tidigare än vad de skrev till mig.

Jaja hur som helst, just nu verkar jag ha 2 medlemsskap och jag skiter i om jag betalar dubbla avgifter eller vad som nu händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela