zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Fruktansvärt tragiskt besked.

Publicerad 2012-05-05 13:44:45 i Allmänt,

I går fick jag ett mail, ett mail som jag har läst och läst och läst. Vad jag än gör så kommer jag på mig själv med att tänka på denna familj även idag.

Det handlade om en pojke som trots svår allergi, astma har lyckats vinna och komma på bra placering inom konditionsidrott.
Denna pojken är ett bevis på att man trots "handikapp" kan bli riktigt bra.

Tyvärr fick han inte fortsätta sitt liv......endast 11 år gammal drabbades han av en hjärnblödning och finns inte längre med oss.

Alla mina tankar går till denna familj.

Ta vara på dina nära och kära, livet kan ändras väldigt fort.

*kramar*


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-11 22:40:26

Nu fick jag tårar i ögonen.



11 år..så tragiskt.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela