zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Ett år sedan.

Publicerad 2012-05-17 17:48:07 i Sjukvård,

Om jag tänker tillbaka ett år till den 17 maj 2011 och jämför min hälsa så är ingenting sig likt tror jag.

Vilken resa jag har gjort under detta året.

Från att vara rullstolsburen och inte ens kunna stå på benen utan att risker att ramla. Smärta som inte var av denna värd. Ja hela jag var totalt upp och ner.

Och nu, jag tränar är nästan alltid stabil i hälsan med vissa nedgångar och att det har tillkommit någting i min fot men annars går det inte att jämför mig.

Det är så härligt att tänka tillbaka hur lyckligt lottad jag var som fick operationen och just min operation gick helt som den skulle förutom att jag fick stora problem med halsen och maten....de sviterna finns kvar delvis i halsen och magen som inte kan ta hand om mat på samma sätt längre...men vad gör det?!?

Så idag var en skräckfylld dag och i morgon var en sovande dag...för ett år sedan.

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2012-05-17 18:05:36

Det är så härligt att höra om din resa Zanna.



Det har gått så bra för dig och det glädjer mig väldigt mycket.



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela