zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Nya skor.

Publicerad 2012-03-25 17:40:05 i Allmänt,

I går åkte jag iväg för jag vet inte vilken gång i ordningen för att leta efter ett par sandaler som jag kan lyfta.

Hör och häpna men jag gick in i en sportbutik som först sa att de inte hade ngt och sedan frågade han om min storlek, försvann in på lagret och kom ut med ett par perfekta ecco sandaler till mig. Snygga var de tom för att vara ett par bra skor.

Nu har jag provat dem i helgen och jag kan väl säga att kroppen känner att jag har nya skor på mig men det känns bra:) I morgon får de komma med till jobbet så hoppas jag att det ska fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela