zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Nu åker vintern bort!

Publicerad 2012-03-10 09:39:23 i Allmänt,

Idag har jag polerat mina skinnstövlar och ställt undan dem på vinden. Den tjockaste vinterjackan åkte också upp för nu är vintern slut hoppas jag. Sparade den lite tunnare för säkerhets skull. Overallen är också kvar för när jag är ute på promenad i permobilen så blir det kallt så den får nog vara med ett tag till.

Känner mig duktig som för första gången plockar undan/byter vinter/vår/sommar kläder som ska finnas framme.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-03-10 13:05:32

Åh, det är skönt när man äntligen kan ta bort vinterkläderna! =)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela