zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Mina lördagar.

Publicerad 2012-03-03 21:54:57 i Gnälliga tråden.,

Kan säga att 90% av mina lördagar ser likadana ut.

Av någon anledning så är jag totalt däckad nästan varje lördag. Ibland fungerar det att åka och handla på morgonen och så tuppar jag nästan av och blir helt handlingsförlamad resten av dagen.

Många lördagar så orkar jag bara gå upp och äta frukost för att sedan gå och lägga mig igen, kroppen orkar inte.

Ett tag så trodde vi det berodde på vad jag hade gjort under veckan men kom inte fram till något, testade ett tag och vila massor på fredagen men inte hjälpte det heller.
Jag trodde det kanske hade med min medicin att göra eftersom det är cellgifter men jag vet inte......


Det är iaf väldigt trist att jag har hamnat i någon slags spiral där kroppen mår på ett visst sätt en viss dag.

Nu ska jag gå och sova iaf för i morgon ska vi veckohandla och det vet jag att jag klarar av för i morgon är det söndag:)

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2012-03-05 21:01:28

Usch så trist!

Jag minns när mamma alltid var däckad på lördagarna när MImmie var liten... Tungt..

Hoppas du kommer ur denna spiral SNART!! !

Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela