zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Midjemått.

Publicerad 2012-03-16 09:26:41 i Träning,

Jag är inte sådan längre som fokucerar på vikten massor, visst tänker jag mig för och det kommer jag nog alltid som gammal viktväktare att göra.

Något som jag däremot tänker och stör mig på är att kroppen blir ganska slapp när jag inte kan träna med simning löpning osv.

Visst jag tränar och har fått tillbaka min rumpa ;) Jag har fått ben, armmuskler och ja jag är mycket starkare i bålen, så vad klagar jag över?!?

Häromdagen gick jag på en sak och köpte en total core för att försöka få lite spänst i mage och rygg.

Tror jag på det? njae lite grann kanske går men inte som på reklamen.

hur som helst så började jag mäta mitt midjemått idag för att sedan kunna följa det ett litet tag tills jag tröttnar för att se om det faktiskt gör ngt.

Vi får se vad som händer.....fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela