zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Med skräckblandad förtjusning

Publicerad 2012-03-11 12:36:14 i Allmänt,

Njuter jag av att sol och värme är på väg....äntligen.

Vet också att jag blir totalt däckad av för mycket värme :(

Min termostat i kroppen har gått sönder så kroppen kan inte reglera för mycket värme men inte heller värma mig om jag fryser.

Kroppen lägger av armar och ben domnar bort och hjärnan går på semester.

Tycker iof att det har gått bättre och bättre de senaste åren och det kanske kan bero på att jag har lärt mig hantera och lyckats hitta en balans.

Jag som älskar sol och bad....

Det värsta är ändå när man måste vara någonstans där det är för varmt inne och man ändå har tagit på sig klädet som är mycket svalare/tunnare än vad alla andra har på sig.

Hur som helst så klarar jag mig bättre när jag får ta på mig kläder som inte stretar emot när jag rör mig och skor som inte väger ton utan att jag faktiskt kan få stappla runt lite barfota, det gillar jag :)

Så jag hälsar våren varmt välkommen trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela