zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Massa blandat.

Publicerad 2012-03-19 20:17:49 i Allmänt,

Just nu är mitt liv, jobb, träning , sova.

Faktum är att jag trivs ganska bra med det.

I Lördags så var vi på teater ...igen :) vi har abonemang så vi går ett X antal gånger per år. Jättebra att få lite kulturella saker också.

Jag klarade lördagen utan att däcka ihop. Nu har det fungerat 2 helger i rad att jag inte har däckat så min strategi med att ta medicinen på torsdag i stället och att boka saker att göra för att focusera på något så jag inte sätter mig ner och slappar mer än nödvändigt.

Kanske är det så att jag har börjat jobba och på det sättet sakta men säkert väcker kroppen till liv igen och då orkar man mera också.

Hur som helst så jobbar jag vidare för det är mycker mera positivt än negativt iaf.

Denna veckan är första veckan som jag kommer jobba 50%. Den procenten som är mitt mål. Jag ska lägga till fredagar men har också lovat på mig själv och andra att backa om det inte fungerar. Japp jag måste vara hård mot mig själv och ta det nederlag som jag kommer känna om det inte fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela