zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Kontroll freak.

Publicerad 2012-03-27 16:31:45 i Allmänt,

Japp det är jag, ut i fingerspetsarna.

Är det något jag har gjort fel även om det egentligen inte har skadat någon utan bara blivit fel så kan jag känna det i magen i flera dagar. Privat eller på jobbet spelar ingen roll fast jobbet känns mera.

Gör man så om man inte har höga krav på sig själv?!

Idag har jag iaf spelat av mig lite magplågor med tennis, det har gått sådär de 2 sista gångerna men idag vände det.
När jag sa att jag var trött efter sådär 1 tim 15 min så undrade Anna hur länge jag skulle orka för jag hade visst dragit upp ett jättehögt tempo....fast det märke inte jag :)

Jag försöker slappa och varva ner lite grann för sedan vi ändrade klockan i lördags natt så är jag  upp och ner i kropp och knopp. Brukar inte märka av det alls annars men nu gjorde jag det av någon anledning.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-28 20:57:30

Åh men lilla vän, inte ska du gå med magont i dagar! Fast jag vet hur det är, jag tycker inte heller om att göra fel...



Ang det här med sommartid och ändra tider hit och dit, ett jäkla skit bara tycker jag! Jag har inte känt av det innan, men i år har jag verkligen mått dåligt. Har väl med allt annat att göra också, men ändå.



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela