zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Jättlycklig.

Publicerad 2012-03-18 18:33:57 i Träning,

Jag köpte ett anal böcker från idrottsutbildarna för något år sedan.

Jag har inte kunnat göra ngt överhuvudtaget ur dessa böcker.

Idag råkade boken total bålstabilitets träning komma fram.

Jag bläddrade lite grann och kom på mig själv med att konstatera att det fanns massa övningar som jag har lärt mig sedan i augusti när jag började träna igen.

Nu blev jag ännu mer focuserad för att komma ännu längre med mina övningar hos sjukgymnasten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela