zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Här är jag igen :)

Publicerad 2012-03-03 11:20:34 i Gnälliga tråden.,

Jag har inte orkat blogga de sista dagarna, mycket för att jag har haft problem med synen och så stökar kramperna och så jobbar jag dessutom.

I går fick jag lite panik över att allting kommer igen!
Idag har jag rannsakat mig själv och har kommit fram till att ta det lugnt och inte stressa upp mig utan vila så går allting tillbaka igen.
Ökade krampmedicinen och det fungerar inte så bra för jag blev för "slapp" i kroppen så då kan jag inte knappt ta mig fram gåendes och tappar saker för höger sida som redan är svag och krampig den blev jättesvag och det fungerar inte heller. Som många andra så går jag på kramperna, dvs när jag krampar i musklerna så kan jag gå men slappnar de av så har jag helt enkelt inte styrka och funktion att gå särskilt bra. Likadant med högerarmen.

Men det är tufft när det blossar upp ett skov och särskilt när jag precis kommit igång med jobb.

jaja idag är det iaf fint väder ute och jag körde runt permobilen till altanen och satte mig i solen med radion på bra volym och bara slappade en stund.

Tanken var att lyssna på änglamakerskan på skiva men den funderade inte riktigt. Är lite svårt när man inte kan läsa men lyssna och blunda går bra :)

Så kram på er där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela