zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Energi......

Publicerad 2012-03-09 21:36:48 i Mitt jobb.,

Förstår inte var tiden tar vägen.

Jag konstaterade idag att jag har jobbat i dryga 2 månader nu och egentligen så har jag inte mått ett dugg sämre av det utan tvärtom :)

Visst jag har stunder då hjärnan har gått på semester och jag börjar se ett mönster när det händer. Nästa vecka så ska jag se om jag kan göra ngt åt det. tror det ligger i energi intaget för hjärnan.
Det händer nämligen de dagar jag har tränat hos sjukg och går raka vägen till jobbet.

Det innebär att jag äter frukost vid 7 och så blir det ingenting förrän lunchen vid 12. För många timmar utan mat och absolut fel när jag har tränat också och gjort av med en massa engergi. När jag väl äter så blir det paltkoma för hjärnan istället och det blir också helt tokigt.

Det är min största styrka just nu att jag kan tänka tillbaka och rannsaka mig själv när något inte är helt ok. Ofta så finner jag vad felet är och nästan alltid kan jag göra något åt det för att sedan utvärdera igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela