zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Avslag.

Publicerad 2012-03-29 15:57:55 i Gnälliga tråden.,

Jag anmälde att jag inte fått vård i tid när jag blev så jättedåligt i mitt diskbråck. Mycket för att läkarna själva sa att jag skulle blivit opererad för länge sedan.

Hur som haver så gick de tillbaka en lång tid , så långt som till tiden då foten började krångla och det var inte det jag hade anmält men så blev det.

Jag vet inte om jag orkar bry mig om att försöka överklaga det hela.

Jag har en omgång till liggandes som jag skickade tillbaka och som de valde att ta upp igen eftersom operationen gick som den gick.

Som min sjukgymnast sa.....Du lever ett "friskt" liv idag och har tagit mig så långt upp på stegen och detta är ngt som låg på botten.

Ska kanske helt enkelt ta och släppa det och fokucera på det bra i mitt liv i stället.

Tror jag gör så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela