zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

10 timmars sömn

Publicerad 2012-03-28 21:37:15 i Allmänt,

I går kväll hade jag sådan frossa så jag skakade men termometern visade 36,4= absolut inte feber.

Kröp ner i sängen redan strax efter 21 med mysbyxor och tröja och täcke. Tänkte nog att kläderna åker av om ett tag när jag blir varm.

Vaknade 6,45 fortfarande med kläderna på! Har inte ens varit uppe på toa i natt så jag måste sovit jättegott.

Låg kvar i sängen till 7,30 och funderade på om jag skulle orka ta mig till rehabbadet eller om jag helt enkelt skulle åka och jobba lite tidigare för att komma hem tidigare. Det blev bad och jag kom hem sent.

Dock var det en lugn dag idag och det var skönt.

Tror minsann att det är vår ute för så fort jag går ut så svullnar jag i halsen och det är inte skönt med tanke på att jag fortfarande har lite problem efter min nackoperation med svårt att svälja.

Nu tänker jag krypa ner i sängen men har varken frossa eller är sådär supertrött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela