zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Tragiskt besked.

Publicerad 2012-06-27 17:24:01 i Allmänt,

Idag nåddes vi av ett tråkigt besked.


En ung stark man i sina bästa år blev sjuk/metanolförgiftad tror de och gick bort, på sin semster på Bali.....undra vad som hände?

Mina tankar går såklart till hans sambo, min bror och svägerska som är nära familj till dem.

Det är så ofattbart att det bara händer att någon försvinner bara sådär, inte länge sedan jag nåddes av ett sådant besked men då en liten kille på 11 år.

Så en sak bara, ta vara på varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela