zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Tiden går så fort.

Publicerad 2012-06-10 21:50:28 i Allmänt,

jag hinner inte med att blogga när det är mycket runt omkring mig.

Just detta har det varit sista veckan, jobbat lite annorlunda och inget vatten osv osv...

Idag har vi vatten men pumpen låter lite knas så vi vet inte om det egentligen är helt ok ännu.

Jag har fått klart att jag ska lämna in bilen och ska boka en tid för detta i morgon, jag som avänder bilen varje dag!!


Jaja allting ordnar sig :)

Jag har en enda önskan just nu och det är att sommaren ska komma tillbaka igen, inte 30 grader utan lagom sommarvärme så man kan få gå barfota och en kort klänning på sig.

Idag är det stor skorna och jacka och helst en mössa på också och det är ändå den 10 juni ute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela